Profesní rozvoj pedagogů
Mináriková Michaela
- studuje VOŠ a VŠ - speciální pedagogiku
- Moderní metody a pomůcky pro práci v MŠ
- Rozvíjející hry s předškolními dětmi - inspirace ze zahraničí
- Rozvoj sluchového vnímání u předškoláků
Bc. Kateřina Kratěnová
- Absolventka Pedagogické fakulty Univerzity v Hradci Králové
- Galerie jako inspirace pro tvořivou práci s dětmi
- Cvičení s míčky
- Letem světem v pohybových hrách s hudbou
- Já, ty, my spolu dohromady aneb Individualizace vzdělávání v praxi mateřské školy
- Komunikace s rodiči
- Alternativní a inovativní mateřské a základní školy
- Logopedické chvilky v MŠ
- Metody aktivního učení v mateřské škole
- Jak mít nejlepší školní web
- Ma-ko-vice aneb manipulace, konstrukce a více práce pro ruce
- Možnosti a přístupy pedagoga MŠ k dětem mladším tří let
- Rozvoj pregramotnosti prostřednictvím pohádky
- Formativní hodnocení v mateřské škole
Pavlína Drašnarová
- Burza výtvarných nápadů pro MŠ
- Malba a papír
- Výtvarné dílny – „Blahopřání z ručního papíru“
- Výtvarné dílny – „Podzim a plody“
- Praktické činnosti
- Výtvarné dílny – „Svícny, lampičky a jiná světýlka“
- Inspirativní náměty ve výtvarné výchově a praktických činnostech
- Výtvarné dílny – „Malba na sklo“
- Inspirativní náměty ve výtvarné výchově a praktických činnostech II
- Školní klima a sociální zdraví dětí – Předcházení šikaně
- Most mezi výtvarným projevem dětství a dospívání
- Rozvíjíme sociální cítění u dětí
- Výtvarná řada, výtvarný projekt
- Výtvarné a floristické dílny II. – „Bílé Vánoce“
- Projekty ve výtvarné výchově
- Absolvování logopedického kurzu
- Tréninkový program na odstranění grafomotorických obtíží
- Metoda Instrumentálního obohacení Reuvena Feuersteina I.
- Seminář o Globálním rozvojovém vzdělávání
- Dětská kresba
- Rozvojový program pro nezralé dítě
- Vzdělávání pedagogů v metodě FIE
- Lateralita a školní úspěšnost
- Vývojové zvláštnosti aneb Co nepokazit ve výchově dítěte 3 – 7 let
- Vzdělávací program – „Výtvarné inspirace pro práci v MŠ“
- Předmatematická gramotnost – předmatematické představy v MŠ
- Respektovat a být respektován
- Čtenářská pregramotnost – vzdělávání pedagogických pracovníků MŠ
- Aktivní výtvarné hračky
- Nesmí to bolet aneb Pravidla a rituály v praxi mateřské školy
- Jak pracovat s dětmi s poruchami chování v MŠ
Bc. Petra Mináriková - ředitelka MŠ
- Absolvování kurzu pro logopedické asistentky
- Kurz - „Rehabilitace dýchání hrou na zobcovou flétnu“
- Arteterapeutická cvičení
- Rámcový vzdělávací program pro MŠ – „Začít spolu“
- Jak si udělat školní vzdělávací program s využitím zkušeností z mateřských škol podporujících zdraví
- Zásady první pomoci
- Vzdělávací program – „Na slovíčko s ČŠI/A“
- Zdravé pískání – „Jak flétnička léčí“
- Jak obstát při kontrole
- Diagnostika v MŠ
- Rámcový program pro předškolní vzdělávání
- Absolvování školení vedoucích zaměstnanců o právních a ostatních předpisech k zajištění bezpečnosti a ochrany zdraví při práci
- Evaluace ve škole
- Motivovaná cvičení v MŠ. Jóga pro malé děti aneb Hrajeme si na zvířátka
- Konference učitelek MŠ – „Školní vzdělávací program na téma: Citová výchova“
- Rozvoj grafomotoriky hrou
- Zdravé pískání – „Veselá flétnička“
- Exkurze do mateřských škol – MŠ města Hradce Králové
- Náročné životní situace a způsoby jejich řešení
- Získání certifikátu o dosažení základních uživatelských ICT znalostí a dovedností
- Rámcový vzdělávací program v praxi
- Vzdělávací kurz pro rozvoj grafomotoriky
- Osvědčení o započtení Úvodního modulu Školení poučených uživatelů – ICT znalosti a dovednosti
- Školský zákon a související prováděcí podzákonné normy pro předškolní vzdělávání
- Evaluace a autoevaluace školy
- Nadané dítě ve škole
- Asertivita a stres
- Duševní hygiena a relaxace – Jak prožít spokojený život a nezbláznit se při zátěžové profesi
- Osvědčení o započtení volitelného modulu Školení poučených uživatelů – Počítačová grafika a digitální fotografie
- Předškolní pedagog a školní vzdělávací program – RVP známe, ŠVP máme
- Exkurze do mateřských škol - kraj Jihočeský
- Exkurze do mateřských škol – Chrudim
- Budoucí školní úspěšnost předškoláka – Vývojové zvláštnosti dětí ve věku 3 – 7 let
- Problémy vztahu rodiny a školy v současnosti
- Plán rozvoje pedagogických pracovníků
- Teorie a praxe školského managementu – setkání absolventů Studia ředitelů
- Veselé pískání II
- Jak využít školní zahradu pro vzdělávání
- Péče o majetek
- FKSP ve školské praxi
- Spisová a archivní služba ve školské praxi
- Seminář o Globálním rozvojovém vzdělávání
- Vedení lidí
- Nový občanský zákoník ve školské praxi
- InspIS ŠVP – mobilní vzdělávací centra
- Odborná stáž v Mateřské škole Korálek, Pardubice
- Jak překonat nesouhlas aneb Jak vyjednávat
- Změny v právních předpisech a jejich vliv na řízení a dokumentaci školy
- Řízení kvality MŠ
- Správa MŠ – speciální elektronický program pro ředitele MŠ
- Hodnocení pracovního výkonu zaměstnanců
- Metodický seminář ,,Školka hrou“
- Personální řízení v MŠ
- Jak inovovat školní vzdělávací program
- Profesní rozvoj pedagogických pracovníků
- Podporujeme nadané děti pro budoucnost
- Kurz práce na počítači
- Vedení a řízení mateřské školy
- GDPR ve školství
- Podpůrná opatření spojená s financováním, výkaznictvím a vedením školní dokumentace
- Seminář Převratná novela zákona o pedagogických pracovnících
- Jak inovovat Školní vzdělávací program
- Novely právních předpisů ve školství 2021/2022
- Vzdělávací program "Přijímací řízení" - webinář
- Zvláštní předpisy mateřských škol (lex Ukrajina)
- Aktuality pro školní rok 2022/2023
- Uvádějící učitel
- Přijímací řízení do MŠ, ZŠ, odklady školní docházky, přestupy mezi školami
Bc. Milada Ramešová
- Absolvování kurzu logopedické prevence
- Komunikace s dětmi v mateřské škole
- Rámcový vzdělávací program pro MŠ
- Rozvoj grafomotoriky – rytmická cvičení
- Motivovaná cvičení v MŠ. Jóga pro malé děti aneb Hrajeme si na zvířátka
- Hrajeme si, zpíváme v MŠ a ŠD – O pohádkách
- Získání certifikátu o dosažení základních uživatelských ICT znalostí a dovedností
- ICT znalosti a dovednosti
- Rozvíjíme smyslovou percepci
- Zásady první pomoci
- Dítě v současné mateřské škole – Neklidné a nesoustředěné dítě v MŠ
- Projevy osobnosti dítěte v jeho výtvarné tvorbě – Mandaly
- Motivovaná cvičení – Vánoce v pohybu aneb S čerty nejsou žádné žerty
- Netradiční dny v MŠ
- Pedagogická diagnostika dítěte v mateřské škole. Individualizace práce
- Kresba – cesta do dětské duše nástroj poznání dítěte
- Pohybová cvičení pro děti – „Hravá jóga“
- Řeč těla – „Jak porozumět druhým z gest, mimiky a postojů těla I
- O alergii a astmatu pro školu
- Hyperaktivní, hypoaktivní a agresivní dítě v MŠ
- Řeč těla – Jak porozumět druhým z gest, mimiky a postojů těla II
- Cvičení pro hyperaktivní děti
- Seminář o Globálním rozvojovém vzdělávání
- Jak na dětské emoce pastelkou
- Hudebně – výrazové prostředky podzimu a zimy
- Absolvování kurzu – „Život zachraňující úkony se specializací na první pomoc u dětí“
- Hody, hody, doprovody! Zpíváme jaru o mamince
- Zdravé a hravé cvičení s prvky jógy
- Relaxace s předškolními dětmi
- Dítě v MŠ před třetím rokem věku
- Školka hrou
- Základy Hejného matematiky v předmatematické výchově
- 2 – 3 leté dítě v MŠ – možnosti, přístupy a limity
- Primární prevence v MŠ
- Kurz práce na počítačích
- Kouzlo dotyku
- Muzikofiletika pro dvouleté děti v MŠ
- Agresivní, hyperaktivní a hypoaktivní dítě v MŠ
- Zdravotní tělesná výchova v MŠ
- Grafomotorický kurz
Mgr. Ivana Slanařová - zástupkyně ředitelky školy
- Absolvování specializačního logopedického kurzu
- Rozvíjení osobnosti dítěte pohybem
- ICT znalosti a dovednosti
- Rámcový vzdělávací program pro MŠ
- Veselé písničky I., II.
- Arteterapie
- Rozvoj grafomotoriky – rytmická cvičení
- Arteterapeutická diagnostika pro MŠ
- Hrajeme si, zpíváme si v MŠ a ŠD – O pohádkách
- Rámcový program pro předškolní vzdělávání – „Čertoviny“
- Rozvíjíme smyslovou percepci
- Zásady první pomoci
- Vánoce v MŠ
- Výtvarné dílny – „Podzimní tvoření“
- Dítě v současné mateřské škole – Neklidné a nesoustředěné dítě v MŠ
- Rozvoj hrubé a jemné motoriky dítěte s využitím. Bodové cvičební metody MUDr. Kleplové jako prevence vývojových poruch učení a chování
- Netradiční dny v MŠ
- Co může škola udělat pro mimořádně nadané děti v našich školách
- Prevence specifických vývojových poruch učení – „To hravě zvládnu“
- Individualizace práce v mateřské škole
- Tréninkový program na odstranění grafomotorických obtíží
- Psychomotorické hry v MŠ
- Rozvojový program pro nezralé dítě
- Metoda Instrumentálního obohacení Reuvena Feuersteina I.
- Angličtina v MŠ
- Seminář o Globálním rozvojovém vzdělávání
- Hody, hody, doprovody! – Zpíváme jaru a mamince
- Angličtina pro nejmenší IIa
- Angličtina v MŠ
- Vývojové zvláštnosti dětí aneb Co nepokazit ve výchově dítěte 3 – 7 let
- Zdravé a hravé cvičení s prvky jógy
- Dítě v MŠ před třetím rokem věku
- Školka hrou
- Účast na V. mezinárodní konferenci „Týmová raná péče o děti Dr. Sari Alony“
- Profesní rozvoj pedagogických pracovníků
- Vzdělávací program – „Specifika práce pedagoga s dvouletými dětmi v MŠ“
- Základy Hejného metody v předmatematické výchově
- Změny v právních předpisech a jejich vliv na řízení a dokumentaci školy
- Přijímací řízení
- Kontrolní a hospitační činnost
- Plán pedagogické podpory
- Kurz práce na počítačích
- Úspěšný přechod žáka z MŠ do ZŠ
- Účast na Krajské konferenci k podpoře nadaných dětí a žáků v mateřských a základních školách
- Alternativní a inovativní mateřské a základní školy
- Jak na formativní hodnocení v MŠ
- Dítě s vývojovou dysfázií v běžné MŠ
- Dechová cvičení v běžné třídě MŠ
- Boj o špetku aneb nové trendy v psaní rukou
- Rozvoj čtenářské pre/gramotnosti
- Význam dětské kresby ve výtvarné edukaci
- ADHD - porucha pozornosti s hyperaktivitou
Gabriela Šichanová, DiS.
- Absolvování instruktáže a praktického výcviku průvodcovské, předčitatelské a asistentské služby
- Cyklus seminářů – „Tvořivá námětová hra v mateřské škole“
- Kurz „Zdravotník zotavovacích akcí“
- Motivovaná cvičení. Cvičení s obručemi a skákacími gumami
- Motivovaná cvičení v mateřské škole. Cvičení s destičkami
- Netradiční dny v MŠ aneb Jak si užít I., II.
- Umění komunikace, řešení konfliktů
- Relaxace a uvolňovací techniky
- Péče o řeč dětí
- Aerobic pro děti II.“
- Tanečky v mateřské škole
- Zdravá abeceda – Co dělá tělo, když se hýbu
- Individualizace práce v mateřské škole
- O alergii a astmatu pro školu
- Hyperaktivní, hypoaktivní a agresivní dítě v MŠ
- Předškoláci v pohybu
- Seminář o Globálním rozvojovém vzdělávání
- Metody aktivního učení v MŠ
- Jak na dětské emoce pastelkou
- Dynamické cvičení s pohádkou
- Ranní cvičení jako začátek aktivního dne v mateřské škole
- Matematický trojlístek v MŠ
- Hudebně – výrazové prostředky jara a léta
- Jak vychovat cit aneb citová výchova od narození až do puberty
- Emoce a jejich vliv na výchovu a vzdělávání
- Od čmárání ke psaní
- Kouzelná flétna v MŠ
- Rozvoj vnímání dítěte předškolního a mladšího školního věku
- Interpersonální komunikace v MŠ
- Školní připravenost aneb Co by měl předškolák umět, aby ve škole obstál
- Zdravé a hravé cvičení s prvky jógy
- Vzdělávací program – „Relaxace s předškolními dětmi“
- Respektovat a být respektován
- Tvoříme pravidla s dětmi
- Podpora učitelů v předmatematické výchově
- Učitelská profese a zdravý životní styl
- Základy Hejného metody v předmatematické výchově
- Jak udělat příběh z pohybové hry, písničky, říkadla
- Emoce, komunikace a řeč těla v práci učitele MŠ
- Ekohrátky pro nejmenší
- Kurz práce na počítačích
- Pohybová gramotnost
- Papírování aneb Hrátky s papírem
- Seminář – „Hmyzí domečky – význam a fungování“
- Moderní metody a přístupy v práci s dětmi v MŠ
- Pedagogická diagnostika pro přípravu cíleného předškolního vzdělávání
- Rozvíjející hry s předškolními dětmi - inspirace ze zahraničí
- Situační a prožitkové učení ve spontánních i řízených aktivitách
Ivona Uždilová
- Cyklus seminářů – „Hudebně výchovné inspirace“
- Zásady první pomoci
- Rámcový vzdělávací program pro MŠ – „Začít spolu“
- Rámcový vzdělávací program pro MŠ – „Zkušenosti z našeho regionu“
- Co neprošlo našimi smysly, není v paměti
- Náměty pro hudebně pohybové činnosti
- Rámcový program pro předškolní vzdělávání
- Na slovíčko s ČŠI/A
- FKSP a kolektivní vyjednávání
- První kroky
- Rozvíjení osobnosti dítěte pohybem
- Pohybová cvičení pro předškolní děti
- Na pomoc učitelkám mateřských škol. RVP MŠ a právní subjektivita v praxi
- Motivovaná cvičení v mateřské škole. Rozcvičky v MŠ
- Didaktické a prožitkové hry
- ICT znalostí a dovedností
- Rámcový program pro předškolní vzdělávání - Barevná hudba
- Nové školské zákony
- Zpěvní hlas dítěte
- Dítě předškolního věku z pohledu vývojové psychologie I., II.
- Zásady první pomoci
- Náměty pro hudební činnosti. Vedení pěveckého sborečku
- Nový zákoník práce
- Motivovaná cvičení v mateřské škole. Jaro a Velikonoce v pohybu
- Nové trendy v tělesné výchově. Cvičení Ludmily Mojžíšové
- Hudební rok v Rámcovém vzdělávacím programu – Hudební pohádka
- Motivační cvičení - Vánoce v pohybu aneb S čerty nejsou žádné žerty
- Příprava dítěte na školu. Prvňák – ano či ne?
- Budoucí školní úspěšnost předškoláka – Vývojové zvláštnosti dětí ve věku 3 – 7 let
- Jak odstraňovat grafomotorické obtíže u dětí v MŠ a žáků v ZŠ
- Psychomotorické hry v MŠ
- Hudební rok v Rámcovém vzdělávacím programu – Podzim, zima, Vánoce
- Tréninkový program na odstranění grafomotorických obtíží
- Příprava dětí pro zdárný vstup do 1. třídy
- Předškoláci v pohybu – cvičíme jako myška
- Seminář o „Globálním rozvojovém vzdělávání“
- Předškoláci v pohybu – cvičíme jako kočka, pes, had
- Myšlení je hra
- Podpora předmatematické a předčtenářské gramotnosti u dětí v MŠ
- Matematický trojlístek v MŠ
- Cvičení k propojení mozkových hemisfér
- Metoda dobrého startu – Jana Swierkoszová
- Předškolák a dítě s odkladem školní docházky v mateřské škole
- Zábavnou hudební cestou k muzikálu
- Kurz – „ADHD jako specifická vývojová porucha“
- Podpora učitelů v předmatematické výchově
- Školka hrou
- Kurz práce na počítači
- Specifické požadavky na výchovu dětí se zrakovým postižením
- Úvod do Hejného metody v předmatematické výchově
- Rozvoj předmatematické gramotnosti Hejného metodou
- Zásady čerpání příspěvků z FKSP a hospodaření s fondem
- FKSP a další peněžní fondy školských a ostatních příspěvkových organizací
- Rozvíjející hry s předškolními dětmi - inspirace ze zahraničí
- Rozvoj předmatematické gramotnosti Hejného metodou
- Specifické požadavky na výchovu dětí předškolního věku se zrakovým postižením
Eva Fejklová, DiS.
- Limity, rituály a návyky ve výchově dítěte v MŠ
- Metodický seminář Škola hrou
- Respektovat a být respektován (36 hodin)
- Jak vytvořit podnětné prostředí v mateřské škole
- Využití iPadů v předškolním vzdělávání
- Komunikace v prostředí MŠ
- Angličtina pro nejmenší
- Tóny jara
- Rušivé chování v MŠ
- Emotivní a zkratkovité jednání u dětí
- Kreativní prostředí v MŠ - "Nic to nestojí.."
- Rozvoj řeči u dětí předškolního a mladšího školního věku
Vladimíra Zelená
- Absolvování kurzu logopedických asistentů
- Absolvování studijního cyklu – „Dopravní výchova“
- Školení zdravotního minima
- Kurz speciální pedagogiky
- Vliv dramatických forem na vývoj řeči a terapii neuróz
- Cyklus seminářů – „Duchovní smyslová výchova ve výtvarné výchově“
- Veselé písničky
- Duchovní a smyslová výchova ve výtvarné výchově – Předvánoční setkání
- Rámcový vzdělávací program pro MŠ
- Zdravé pískání - jak flétnička léčí
- Motivovaná cvičení v MŠ. Jóga pro malé děti aneb Hrajeme si na zvířátka
- Jak se vám pracuje s dětmi, které odmítají informace ve vzdělání?
- Zdravé pískání - veselá flétnička
- Rámcový program pro předškolní vzdělávání - barevná hudba
- Malý tyran
- Rozvíjíme smyslovou percepci
- Zásady první pomoci
- Inspirace pohádkou a světem módy aneb Tvoř po celý rok
- Hyperaktivní, hypoaktivní a agresivní dítě v MŠ
- Dítě v současné mateřské škole. Logopedické aktivity jako prevence poruch řeči
- Hudební rok v Rámcovém vzdělávacím programu – hudební pohádka
- Motivovaná cvičení - Vánoce v pohybu aneb S čerty nejsou žádné žerty
- Budoucí školní úspěšnost předškoláka – Vývojové zvláštnosti dětí ve věku 3 – 7 let
- Absolvování hudební dílny – Hudební rok v Rámcovém vzdělávacím programu – Hrátky s hudbou
- Na pomoc učitelům mateřských škol. Učíme moderními metodami“Vzdělávací program – „Smyslové vnímání a hry na jeho rozvoj“
- Když si děti vzájemně ubližují
- Návštěva v MŠ - Montessori systém
- O alergii a astmatu pro školu
- Metody aktivního učení v MŠ
- Cvičení pro hyperaktivní děti
- Seminář o Globálním rozvojovém vzdělávání
- Jazyk a řeč v MŠ
- Hry na rozvoj sluchu
- Rozvoj grafomotoriky u dětí v předškolním věku
- Empatická a asertivní komunikace
- Příprava předškoláků ke čtenářské gramotnosti
- Emoce a jejich vliv na výchovu a vzdělávání
- Metoda dobrého startu – Jana Swierkoszová
- Sebereflexe v praxi učitele MŠ
- Zdravé a hravé cvičení s prvky jógy
- Vzrůstající agresivita a agresivní chování u předškolních dětí a dětí mladšího školního věku
- Cvičíme s hrdiny dětských knížek
- Pedagogické hodnocení dítěte a individualizace práce v mateřské škole
- Metodický seminář – „Školka hrou“
- ADHD/ADD a výchovné problémy
- Neukázněné dítě v předškolním věku
- Setkání s klinickým logopedem
- Efektivní evaluace dítěte se zaměřením na funkční gramotnost
- Hudební improvizace a kreativita jako nástroj osobnostního a sociálního rozvoje
- Jak nevychovat z dítěte oběť nebo agresora
Anna Kotková, DiS.
- Absolventka Vyšší odborné školy pedagogické Litomyšl
- Veselé počítání s hudbou a pohybem
- O strašidlech a čarování s hudbou a pohybem
- Moderní metody a přístupy v práci s dětmi v MŠ
- Vzdělávací cíle v pedagogické praxi v MŠ
- Dechová cvičení v běžné třídě MŠ
- Rozvíjející hry s předškolními dětmi - inspirace ze zahraničí
- Rozvoj smyslového vnímání
- Prstové a pohybové hry
- Rozvoj sluchového vnímání u předškoláků
- Formativní hodnocení v mateřské škole
Veronika Pražáková
- Kurz logopedické prevence
- Angličtina od začátku - Jak začít?
- Příprava mentorů MŠ a ZŠ v oblasti mluvní přípravy
- Praktická rétorika pro pedagogy
- Artefiletika - cesta ke komunikaci
- Zdravotník zotavovacích akcí
- Instruktor dětského plavání
- Jak připravit prostředí a program MŠ Montessori
- Jak mluvit s dětmi pozitivně
- Hrátky s cizími jazyky
- Hra je krásnou přípravou k vážným věcem
- Posouzení školní zralosti v kontextu rozvoje komunikačních kompetencí předškolních dětí
- Rizika odměn, pochval a soutěží ve vzdělávání a výchově
- Kurz první pomoci - "Život zachraňující úkony"