Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
27
Omezený provoz MŠ
28
Státní svátek - Den české státnosti
29 30
Plavání 3. lekce - 5. třída Sovičky, 3. třída Koťata
1 2 3
4
Plavání 3. lekce - 6. třída Píšťalky
5
Návštěva Oázy - 6. třída Píšťalky
Vystoupení v Oáze - 3. třída Koťata + 6. třída Píšťalky
6
Na kuchaře - 2. třída Sluníčka
7
Plavání 4. lekce - 5. třída Sovičky + 3. třída Koťata
8
Podzimní pečení - 4. třída Skřítkové
9 10
11
Plavání 4. lekce - 6. třída Píšťalky
12
Keramika - 3. třída Koťata
13 14
Plavání 5. lekce - 5. třída Sovičky + 3. třída Koťata
15 16 17
18
Drakiáda - 2. třída Sluníčka
Plavání 5. lekce - 6. třída Píšťalky
19 20
Logopedie
21
Pohádka v MŠ O neposlušných kůzlátkách - všechny třídy
22
Plavání 6. lekce - 5. třída Sovičky + 3. třída Koťata
Strašidlácko-bubácký den - 4. třída Skřítkové
23 24
25
Den barviček - 2. třída Sluníčka
26
Barvičkový den - 4. třída Skřítkové
27
Podzimní prázdniny
28
Podzimní prázdniny
Státní svátek
29
Podzimní prázdniny
30 31
Drobečková navigace

Úvod > O školce > Profesní rozvoj pedagogů

Profesní rozvoj pedagogů

Nikola Plíhová

  • studuje VŠ

Bc. Kateřina Šitinová

  • Absolventka Pedagogické fakulty v Hradci Králové
  • Galerie jako inspirace pro tvořivou práci s dětmi
  • Cvičení s míčky

Pavlína Drašnarová

  • Burza výtvarných nápadů pro MŠ
  • Malba a papír
  • Výtvarné dílny – „Blahopřání z ručního papíru“
  • Výtvarné dílny – „Podzim a plody“
  • Praktické činnosti
  • Výtvarné dílny – „Svícny, lampičky a jiná světýlka“
  • Inspirativní náměty ve výtvarné výchově a praktických činnostech
  • Výtvarné dílny – „Malba na sklo“
  • Inspirativní náměty ve výtvarné výchově a praktických činnostech II
  • Školní klima a sociální zdraví dětí – Předcházení šikaně
  • Most mezi výtvarným projevem dětství a dospívání
  • Rozvíjíme sociální cítění u dětí
  • Výtvarná řada, výtvarný projekt
  • Výtvarné a floristické dílny II. – „Bílé Vánoce“
  • Projekty ve výtvarné výchově
  • Absolvování logopedického kurzu
  • Tréninkový program na odstranění grafomotorických obtíží
  • Metoda Instrumentálního obohacení Reuvena Feuersteina I.
  • Seminář o Globálním rozvojovém vzdělávání
  • Dětská kresba
  • Rozvojový program pro nezralé dítě
  • Vzdělávání pedagogů v metodě FIE
  • Lateralita a školní úspěšnost
  • Vývojové zvláštnosti aneb Co nepokazit ve výchově dítěte 3 – 7 let
  • Vzdělávací program – „Výtvarné inspirace pro práci v MŠ“
  • Předmatematická gramotnost – předmatematické představy v MŠ
  • Respektovat a být respektován
  • Čtenářská pregramotnost – vzdělávání pedagogických pracovníků MŠ
  • Aktivní výtvarné hračky

Bc. Petra Mináriková - ředitelka MŠ

  • Absolvování kurzu pro logopedické asistentky 
  • Kurz - „Rehabilitace dýchání hrou na zobcovou flétnu“
  • Arteterapeutická cvičení
  • Rámcový vzdělávací program pro MŠ – „Začít spolu“
  • Jak si udělat školní vzdělávací program s využitím zkušeností z mateřských škol podporujících zdraví
  • Zásady první pomoci
  • Vzdělávací program – „Na slovíčko s ČŠI/A“
  • Zdravé pískání – „Jak flétnička léčí“
  • Jak obstát při kontrole
  •  Diagnostika v MŠ
  • Rámcový program pro předškolní vzdělávání
  • Absolvování školení vedoucích zaměstnanců o právních a ostatních předpisech k zajištění bezpečnosti a ochrany zdraví při práci
  • Evaluace ve škole
  • Motivovaná cvičení v MŠ. Jóga pro malé děti aneb Hrajeme si na zvířátka
  • Konference učitelek MŠ – „Školní vzdělávací program na téma: Citová výchova“
  • Rozvoj grafomotoriky hrou
  • Zdravé pískání – „Veselá flétnička“
  • Exkurze do mateřských škol – MŠ města Hradce Králové
  • Náročné životní situace a způsoby jejich řešení
  • Získání certifikátu o dosažení základních uživatelských ICT znalostí a dovedností
  • Rámcový vzdělávací program v praxi
  • Vzdělávací kurz pro rozvoj grafomotoriky
  • Osvědčení o započtení Úvodního modulu Školení poučených uživatelů – ICT znalosti a dovednosti
  • Školský zákon a související prováděcí podzákonné normy pro předškolní vzdělávání
  • Evaluace a autoevaluace školy
  • Nadané dítě ve škole
  • Asertivita a stres
  • Duševní hygiena a relaxace – Jak prožít spokojený život a nezbláznit se při zátěžové profesi
  • Osvědčení o započtení volitelného modulu Školení poučených uživatelů – Počítačová grafika a digitální fotografie
  • Předškolní pedagog a školní vzdělávací program – RVP známe, ŠVP máme
  • Exkurze do mateřských škol - kraj Jihočeský
  • Exkurze do mateřských škol – Chrudim
  • Budoucí školní úspěšnost předškoláka – Vývojové zvláštnosti dětí ve věku 3 – 7 let
  • Problémy vztahu rodiny a školy v současnosti
  • Plán rozvoje pedagogických pracovníků
  • Teorie a praxe školského managementu – setkání absolventů Studia ředitelů
  • Veselé pískání II
  • Jak využít školní zahradu pro vzdělávání
  • Péče o majetek
  • FKSP ve školské praxi
  • Spisová a archivní služba ve školské praxi
  • Seminář o Globálním rozvojovém vzdělávání
  • Vedení lidí
  • Nový občanský zákoník ve školské praxi
  • InspIS ŠVP – mobilní vzdělávací centra
  • Odborná stáž v Mateřské škole Korálek, Pardubice
  • Jak překonat nesouhlas aneb Jak vyjednávat
  • Změny v právních předpisech a jejich vliv na řízení a dokumentaci školy
  • Řízení kvality MŠ
  • Správa MŠ – speciální elektronický program pro ředitele MŠ
  • Hodnocení pracovního výkonu zaměstnanců
  • Metodický seminář ,,Školka hrou“
  • Personální řízení v MŠ
  • Jak inovovat školní vzdělávací program
  • Profesní rozvoj pedagogických pracovníků
  • Podporujeme nadané děti pro budoucnost
  • Kurz práce na počítači
  • Vedení a řízení mateřské školy
  • GDPR ve školství
  • Podpůrná opatření spojená s financováním, výkaznictvím a vedením školní dokumentace

Bc. Milada Ramešová

  • Absolvování kurzu logopedické prevence
  • Komunikace s dětmi v mateřské škole
  • Rámcový vzdělávací program pro MŠ
  • Rozvoj grafomotoriky – rytmická cvičení
  • Motivovaná cvičení v MŠ. Jóga pro malé děti aneb Hrajeme si na zvířátka
  • Hrajeme si, zpíváme v MŠ a ŠD – O pohádkách
  • Získání certifikátu o dosažení základních uživatelských ICT znalostí a dovedností
  • ICT znalosti a dovednosti
  • Rozvíjíme smyslovou percepci
  • Zásady první pomoci
  • Dítě v současné mateřské škole – Neklidné a nesoustředěné dítě v MŠ
  • Projevy osobnosti dítěte v jeho výtvarné tvorbě – Mandaly
  • Motivovaná cvičení – Vánoce v pohybu aneb S čerty nejsou žádné žerty
  • Netradiční dny v MŠ
  • Pedagogická diagnostika dítěte v mateřské škole. Individualizace práce
  • Kresba – cesta do dětské duše nástroj poznání dítěte
  • Pohybová cvičení pro děti – „Hravá jóga“
  • Řeč těla – „Jak porozumět druhým z gest, mimiky a postojů těla I
  • O alergii a astmatu pro školu
  • Hyperaktivní, hypoaktivní a agresivní dítě v MŠ
  • Řeč těla – Jak porozumět druhým z gest, mimiky a postojů těla II
  • Cvičení pro hyperaktivní děti
  • Seminář o Globálním rozvojovém vzdělávání
  • Jak na dětské emoce pastelkou
  • Hudebně – výrazové prostředky podzimu a zimy
  • Absolvování kurzu – „Život zachraňující úkony se specializací na první pomoc u dětí“
  • Hody, hody, doprovody! Zpíváme jaru o mamince
  • Zdravé a hravé cvičení s prvky jógy
  • Relaxace s předškolními dětmi
  • Dítě v MŠ před třetím rokem věku
  • Školka hrou
  • Základy Hejného matematiky v předmatematické výchově
  • 2 – 3 leté dítě v MŠ – možnosti, přístupy a limity
  • Primární prevence v MŠ
  • Kurz práce na počítačích
  • Kouzlo dotyku
  • Muzikofiletika pro dvouleté děti v MŠ

Mgr. Ivana Slanařová - zástupkyně ředitelky školy

  • Absolvování specializačního logopedického kurzu
  • Rozvíjení osobnosti dítěte pohybem
  • ICT znalosti a dovednosti
  • Rámcový vzdělávací program pro MŠ
  • Veselé písničky I., II.
  • Arteterapie
  • Rozvoj grafomotoriky – rytmická cvičení
  • Arteterapeutická diagnostika pro MŠ
  • Hrajeme si, zpíváme si v MŠ a ŠD – O pohádkách
  • Rámcový program pro předškolní vzdělávání – „Čertoviny“
  • Rozvíjíme smyslovou percepci
  • Zásady první pomoci
  • Vánoce v MŠ
  • Výtvarné dílny – „Podzimní tvoření“
  • Dítě v současné mateřské škole – Neklidné a nesoustředěné dítě v MŠ
  • Rozvoj hrubé a jemné motoriky dítěte s využitím. Bodové cvičební metody MUDr. Kleplové jako prevence vývojových poruch učení a chování
  • Netradiční dny v MŠ
  • Co může škola udělat pro mimořádně nadané děti v našich školách
  • Prevence specifických vývojových poruch učení – „To hravě zvládnu“
  • Individualizace práce v mateřské škole
  • Tréninkový program na odstranění grafomotorických obtíží
  • Psychomotorické hry v MŠ
  • Rozvojový program pro nezralé dítě
  • Metoda Instrumentálního obohacení Reuvena Feuersteina I.
  • Angličtina v MŠ
  • Seminář o Globálním rozvojovém vzdělávání
  • Hody, hody, doprovody! – Zpíváme jaru a mamince
  • Angličtina pro nejmenší IIa
  • Angličtina v MŠ
  • Vývojové zvláštnosti dětí aneb Co nepokazit ve výchově dítěte 3 – 7 let
  • Zdravé a hravé cvičení s prvky jógy
  • Dítě v MŠ před třetím rokem věku
  • Školka hrou
  • Účast na V. mezinárodní konferenci „Týmová raná péče o děti Dr. Sari Alony“
  • Profesní rozvoj pedagogických pracovníků
  • Vzdělávací program – „Specifika práce pedagoga s dvouletými dětmi v MŠ“
  • Základy Hejného metody v předmatematické výchově
  • Změny v právních předpisech a jejich vliv na řízení a dokumentaci školy
  • Přijímací řízení
  • Kontrolní a hospitační činnost
  • Plán pedagogické podpory
  • Kurz práce na počítačích
  • Úspěšný přechod žáka z MŠ do ZŠ

Gabriela Šichanová, DiS.

  • Absolvování instruktáže a praktického výcviku průvodcovské, předčitatelské a asistentské služby
  • Cyklus seminářů – „Tvořivá námětová hra v mateřské škole“
  • Kurz „Zdravotník zotavovacích akcí“
  • Motivovaná cvičení. Cvičení s obručemi a skákacími gumami
  • Motivovaná cvičení v mateřské škole. Cvičení s destičkami
  • Netradiční dny v MŠ aneb Jak si užít I., II.
  • Umění komunikace, řešení konfliktů
  • Relaxace a uvolňovací techniky
  • Péče o řeč dětí
  • Aerobic pro děti II.“
  • Tanečky v mateřské škole
  • Zdravá abeceda – Co dělá tělo, když se hýbu
  • Individualizace práce v mateřské škole
  • O alergii a astmatu pro školu
  • Hyperaktivní, hypoaktivní a agresivní dítě v MŠ
  • Předškoláci v pohybu
  • Seminář o Globálním rozvojovém vzdělávání
  • Metody aktivního učení v MŠ
  • Jak na dětské emoce pastelkou
  • Dynamické cvičení s pohádkou
  • Ranní cvičení jako začátek aktivního dne v mateřské škole
  • Matematický trojlístek v MŠ
  • Hudebně – výrazové prostředky jara a léta
  • Jak vychovat cit aneb citová výchova od narození až do puberty
  • Emoce a jejich vliv na výchovu a vzdělávání
  • Od čmárání ke psaní
  • Kouzelná flétna v MŠ
  • Rozvoj vnímání dítěte předškolního a mladšího školního věku
  • Interpersonální komunikace v MŠ
  • Školní připravenost aneb Co by měl předškolák umět, aby ve škole obstál
  • Zdravé a hravé cvičení s prvky jógy
  • Vzdělávací program – „Relaxace s předškolními dětmi“
  • Respektovat a být respektován
  • Tvoříme pravidla s dětmi
  • Podpora učitelů v předmatematické výchově
  • Učitelská profese a zdravý životní styl
  • Základy Hejného metody v předmatematické výchově
  • Jak udělat příběh z pohybové hry, písničky, říkadla
  • Emoce, komunikace a řeč těla v práci učitele MŠ
  • Ekohrátky pro nejmenší
  • Kurz práce na počítačích
  • Pohybová gramotnost
  • Papírování aneb Hrátky s papírem
  • Seminář – „Hmyzí domečky – význam a fungování“
  • Moderní metody a přístupy v práci s dětmi v MŠ

Ivona Uždilová

  • Cyklus seminářů – „Hudebně výchovné inspirace“
  • Zásady první pomoci
  • Rámcový vzdělávací program pro MŠ – „Začít spolu“
  • Rámcový vzdělávací program pro MŠ – „Zkušenosti z našeho regionu“
  • Co neprošlo našimi smysly, není v paměti
  • Náměty pro hudebně pohybové činnosti
  • Rámcový program pro předškolní vzdělávání
  • Na slovíčko s ČŠI/A
  • FKSP a kolektivní vyjednávání
  • První kroky
  • Rozvíjení osobnosti dítěte pohybem
  • Pohybová cvičení pro předškolní děti
  • Na pomoc učitelkám mateřských škol. RVP MŠ a právní subjektivita v praxi
  • Motivovaná cvičení v mateřské škole. Rozcvičky v MŠ
  • Didaktické a prožitkové hry
  • ICT znalostí a dovedností
  • Rámcový program pro předškolní vzdělávání - Barevná hudba
  • Nové školské zákony
  • Zpěvní hlas dítěte
  • Dítě předškolního věku z pohledu vývojové psychologie I., II.
  • Zásady první pomoci
  • Náměty pro hudební činnosti. Vedení pěveckého sborečku
  • Nový zákoník práce
  • Motivovaná cvičení v mateřské škole. Jaro a Velikonoce v pohybu
  • Nové trendy v tělesné výchově. Cvičení Ludmily Mojžíšové
  • Hudební rok v Rámcovém vzdělávacím programu – Hudební pohádka
  • Motivační cvičení - Vánoce v pohybu aneb S čerty nejsou žádné žerty
  • Příprava dítěte na školu. Prvňák – ano či ne?
  • Budoucí školní úspěšnost předškoláka – Vývojové zvláštnosti dětí ve věku 3 – 7 let
  • Jak odstraňovat grafomotorické obtíže u dětí v MŠ a žáků v ZŠ
  • Psychomotorické hry v MŠ
  • Hudební rok v Rámcovém vzdělávacím programu – Podzim, zima, Vánoce
  • Tréninkový program na odstranění grafomotorických obtíží
  • Příprava dětí pro zdárný vstup do 1. třídy
  • Předškoláci v pohybu – cvičíme jako myška
  • Seminář o „Globálním rozvojovém vzdělávání“
  • Předškoláci v pohybu – cvičíme jako kočka, pes, had
  • Myšlení je hra
  • Podpora předmatematické a předčtenářské gramotnosti u dětí v MŠ
  • Matematický trojlístek v MŠ
  • Cvičení k propojení mozkových hemisfér
  • Metoda dobrého startu – Jana Swierkoszová
  • Předškolák a dítě s odkladem školní docházky v mateřské škole
  • Zábavnou hudební cestou k muzikálu
  • Kurz – „ADHD jako specifická vývojová porucha“
  • Podpora učitelů v předmatematické výchově
  • Školka hrou
  • Kurz práce na počítači  
  • Specifické požadavky na výchovu dětí se zrakovým postižením

Hana Voříšková, DiS.

  • Seminář waldorfské pedagogiky
  • Absolvování odborné přípravy učitelů waldorfských škol České republiky
  • Emoční a sociální vývoj a potřeby dítěte předškolního věku
  • Respektovat a být respektován
  • Specifika práce pedagoga s dvouletými dětmi v MŠ
  • Limity, rituály a návyky ve výchově dítěte v MŠ
  • Hodnocení a sebehodnocení dětí v MŠ
  • Kurz práce na počítači
  • Projektová činnost v MŠ

Vladimíra Zelená

  • Absolvování kurzu logopedických asistentů
  • Absolvování studijního cyklu – „Dopravní výchova“
  • Školení zdravotního minima
  • Kurz speciální pedagogiky
  • Vliv dramatických forem na vývoj řeči a terapii neuróz
  • Cyklus seminářů – „Duchovní smyslová výchova ve výtvarné výchově“
  • Veselé písničky
  • Duchovní a smyslová výchova ve výtvarné výchově – Předvánoční setkání
  • Rámcový vzdělávací program pro MŠ
  • Zdravé pískání - jak flétnička léčí
  • Motivovaná cvičení v MŠ. Jóga pro malé děti aneb Hrajeme si na zvířátka
  • Jak se vám pracuje s dětmi, které odmítají informace ve vzdělání?
  • Zdravé pískání - veselá flétnička
  • Rámcový program pro předškolní vzdělávání - barevná hudba
  • Malý tyran
  • Rozvíjíme smyslovou percepci
  • Zásady první pomoci
  • Inspirace pohádkou a světem módy aneb Tvoř po celý rok
  • Hyperaktivní, hypoaktivní a agresivní dítě v MŠ
  • Dítě v současné mateřské škole. Logopedické aktivity jako prevence poruch řeči
  • Hudební rok v Rámcovém vzdělávacím programu – hudební pohádka
  • Motivovaná cvičení - Vánoce v pohybu aneb S čerty nejsou žádné žerty
  • Budoucí školní úspěšnost předškoláka – Vývojové zvláštnosti dětí ve věku 3 – 7 let
  • Absolvování hudební dílny – Hudební rok v Rámcovém vzdělávacím programu – Hrátky s hudbou
  • Na pomoc učitelům mateřských škol. Učíme moderními metodami“Vzdělávací program – „Smyslové vnímání a hry na jeho rozvoj“
  • Když si děti vzájemně ubližují
  • Návštěva v MŠ - Montessori systém
  • O alergii a astmatu pro školu
  • Metody aktivního učení v MŠ
  • Cvičení pro hyperaktivní děti
  • Seminář o Globálním rozvojovém vzdělávání
  • Jazyk a řeč v MŠ
  • Hry na rozvoj sluchu
  • Rozvoj grafomotoriky u dětí v předškolním věku
  • Empatická a asertivní komunikace
  • Příprava předškoláků ke čtenářské gramotnosti
  • Emoce a jejich vliv na výchovu a vzdělávání
  • Metoda dobrého startu – Jana Swierkoszová
  • Sebereflexe v praxi učitele MŠ
  • Zdravé a hravé cvičení s prvky jógy
  • Vzrůstající agresivita a agresivní chování u předškolních dětí a dětí mladšího školního věku
  • Cvičíme s hrdiny dětských knížek
  • Pedagogické hodnocení dítěte a individualizace práce v mateřské škole
  • Metodický seminář – „Školka hrou“
  • ADHD/ADD a výchovné problémy
  • Neukázněné dítě v předškolním věku
  • Setkání s klinickým logopedem
  • Efektivní evaluace dítěte se zaměřením na funkční gramotnost
  • Hudební improvizace a kreativita jako nástroj osobnostního a sociálního rozvoje

Anna Kotková, DiS.

  • Absolventka Vyšší odborné školy pedagogické Litomyšl
  • Veselé počítání s hudbou a pohybem
  • O strašidlech a čarování s hudbou a pohybem

Klára Dušková, DiS.

  • Absolventka Vyšší odborné školy pedagogické Litomyšl