Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26
Plavecký kurz 4. lekce - 6. třída Píšťalky
27 28 29
Plavecký kurz 4. lekce - 5. třída Sovičky (1. skupina) + 3. třída Koťata
30
Plavecký kurz 4. lekce - 5. třída Sovičky (2. skupina)
1 2
3
Plavecký kurz 5. lekce - 6. třída Píšťalky
4 5 6
Plavecký kurz 5. lekce - 5. třída Sovičky (1. skupina) + 3. třída Koťata
7
Plavecký kurz 5. lekce - 5. třída Sovičky (2. skupina)
8 9
10
Plavecký kurz 6. lekce - 6. třída Píšťalky
11
Beseda pro rodiče - školní zralost, od 16. 15 hodin
Konzultační odpoledne po skončení besedy o školní zralosti - Sovičky
Logopedie - návštěva Mgr Kejdanové
12 13
Plavecký kurz 6. lekce - 5. třída Sovičky (1. skupina) + 3. třída Koťata
14
PLavecký kurz 6. lekce - 5. třída Sovičky (2. skupina)
15 16
17
Plavecký kurz 7. lekce - 6. třída Píšťalky
18 19 20
Plavecký kurz 7. lekce - 5. třída Sovičky (1. skupina) + 3. třída Koťata
21
Plavecký kurz 7. lekce - 5. třída Sovičky (2. skupina)
22 23
24
Plavecký kurz - 8. lekce - 6. třída Píšťalky
25 26
Podzimní prázdniny
27
Podzimní prázdniny
28
Státní svátek
29 30
31
Plavecký kurz 9. lekce - 6. třída Píšťalky
1 2 3 4 5 6
Drobečková navigace

Úvod > Pro rodiče a veřejnost > Užitečné informace pro rodiče > Jak připravit dítě na vstup do MŠ

Jak připravit dítě na vstup do MŠ

  • Společně si vyprávějte o mateřské školce a těšte se s dítětem (nové kamarádi, hračky, hry, písničky, básničky, pohádky, vycházky…)
  • Zvykejte dítě na nový režim dne, cizí osoby, větší kolektiv dětí, odloučení od rodičů
  • Dovolte dítěti vzít do školky oblíbenou hračku (plyšáček, polštářek…)
  • Podporujte dítě v samostatnosti 
  • Zaveďte do života dítěte rozumná pravidla a rituály – přinášejí dítěti psychické bezpečí
  • Naprostá většina dětí překoná potíže, úzkost, smutek z odloučení během 1 – 2 týdnů a po té začne do školky chodit rádo.
  • „Já dneska nechci“ – většinou jde o zkoušku nervů rodiče, dítě ví, jak rodiče obměkčit
  • Doporučujeme krátké loučení, při kterém dítěti sdělíte, kdy si ho vyzvednete 
  • Dobu strávenou ve školce postupně prodlužujte
  • Nepoužívejte školku, učitelku jako strašáka
  • Netrestejte dítě za to, že má problémy s adaptací
  • Nehrozte dítěti tím, co nemůžete splnit např. „Jestli nepřestaneš plakat, nechám tě tady!“
  • Nezlobte se na dítě, když se na vycházce ušpiní

Hrající si děti